BPH 2014-04-13

BPH = Beteende och personlighetsbeskrivning Hund.

Bidibianka´s Friggi "Frigg"


Lightschaps Hugo "Ville".


Lightschaps Paeonia Mr Ed "Milou" (Blivande pappan till Alize kull).

Lightschaps Helianthus Loddon Gold "Lodde"

Lightschaps Heilianthus Taiyo "Santos"

Lightschaps Helianthus Chianti


Med oss denna dag hade vi 2 "utomstående" hundar, dvs Max som är pappa till bl a Helianthuskullen samt Nala som är syster till vår fina Fei.

Urtehagens G Biloba Max "Max"
Urtehagens Jasminum Nala "Nala"



Det var en otroligt nyttig och lärorik dag. Jag ska nu sätta mig och redigera alla 600 bilder så mer om dagen kommer vid senare tillfälle.

Tack alla ni som ställde upp och testade era hundar! Jag är så tacksam och resultatet av dessa tester gör mig ännu mer säker på att mitt sätt att föda upp Schapendoes-familjehundar är bra och riktigt. Kommer boka upp ett nytt datum till hösten och då hoppas jag att fler vill testa sina LS-hundar.


Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.