Helg!


Då har första dagen av 4 härliga lediga dagar kommit . Nåja, 3 egentligen för jag har kurs i Lund på söndag, men det är bara roligt så det ser jag inte som en arbetsdag direkt. 4 härliga dagar som lyser så gott som helt tomma från måsten i kalendern. 4 härliga dagar där meteorologerna har lovat riktigt varmt och soligt väder, förutom idag som ska bli molnig med en o annan regnskur. Några dagar med familjen samlad runt mig och ett bord dignande av påskmat. Ja det är härligt med påsken!

Som jag sa så lyser bladen i kalendern tomma från måste och idag är en utav de dagarna. Det enda som står på dagens planeringen är att dotter Sara med sambo Tobias kommer hem till oss på påskmiddag. Det blir ägg, sill och lite annat gott. Kanske blir det en film eller något sällskapsspel efter maten. Vi får se vad kvällen bjuder på.

Dräktighetsdagbok!

India - dygn 31
  • mage: 66 cm (ökat 7 cm)
  • midja: 55 cm (+-0)
India mår bra! Hon är lite tröttare än vanligt och man märker att det börjar blir jobbigt att hoppa upp på soffa o bord (uteplatsbordet hihi). Hon är också mer kontaktsökande, om man nu kan vara det... Vill ständigt ligga i mitt knä eller vid mina fötter.

En trött India igår kväll.
 Alize - dygn 23
Rapport från fodermatte: Spenarna är rosa och stora. Hon visar alla tecken hon hade sist. Tycker hon äter lite dåligt så ska köpa lite lever i helgen och blanda ner.Ska boka UL på tisdag.

Alize mår bra. Hon är trött och intar gärna ryggläge :-)

Alize i fodermatte Emmas färg.
Oj, i skrivande stund blev det inbokat ett valpköparbesök. Dags att ta tag i dagen :-) Önskar dig en trevlig långfredag. Kramiz

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.