Valpar i magen!


India väntar lugnt och stillsamt på sin tur hos veterinären.
Nu är det konstaterat, det som jag hela tiden har vetat om. Det finns en hel hög med valpar i India´s mage och alla har ett fint litet hjärta som tickar på.

Den runda klumpen neråt är valpens huvud.

Det ser jättebra ut! Valparna ligger tätt, tätt... OM jag nu minns rätt från Heidieh´s UL så ser det precis likadant ut som det gjorde i Heidiehs mage när hon fick 12 stycken. Veterinären sa att de var ovanligt placerade, såg nästan ut som om de låg ovanpå varandra. Det var inte lätt att räkna de där småttingarna.

Jag är så glad! Denna fredag är gjord.

Avslutar med lite skönsång från den blivande pappan Evve :-) Kan det vara lycka över att bli pappa månne?  Glöm inte att sätta på ljudet ;-)


Nu ska jag städa undan medan jag lever i litet "valprus". Ha en god fredag. kramiz.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.