En dag i bilder.

Igår var är lugn och härlig dag. Har inte så mycket att berätta idag och har inte så mycket tid för att sitta vid datorn eftersom jag ska sitta i solstolen med ett glas rosé hela dagen ;-)

Idag får bilderna tala! Vi tog ut alla hundar och valpar på "stora ängen" igår kväll i den härliga kvällsolen. Med på rundan var också Indias bror Leo som är på passning hos dottern Sara på Djurtur.

Håll till godo och ha en trevlig lördag!







Jag och min fina Freia.









Dottern Sara





BusFreia






Charlie
















Alize

Underbart god mat igår kväll.








Daniel och Alize








































Charlie

Freia




Indias bror Leo







India





























































Jag och förhoppningsvis blivande svärson.
Jag och Sauron Tulpan
Dottern Sara

Middag är serverad!


Indias bror Leo på besök!


Alize har lyxmåltid!


Myspysaren Fröya!


Fröya hälsar till husse!


Busen Sot!


Nu får det räcka för idag! Bye bye

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.