Besök oss!

Idag intas en snabb frukost tillsammans med maken. Sen väntar en snabb dusch och en snabb påklädning. Det är en "brått om-morgon" idag. Klockan 12.00 ska vi nämligen befinna oss på Grizzly Zoo, Nova Lund för att representera temat "Kursstart" för min hundskola, Bonizas Hundskola. Givetvis kan jag då inte låta bli att passa på och representera Lightschaps Kennel. Måste ju slå två flugor i en smäll. Så vill du träffa oss som jobbar på Bonizas Hundskola i Eslöv, Lund och Tygelsjö samt låta din hund testa på Kantarellsök via sökbana, Tävlingslydnad eller bara få allmäna tips och råd om våra kurser, hundproblem så är du varmt välkommen. Vill du istället träffa rasen Schapendoes och se dem i olika åldrar samt träffa den blivande mamman Heidieh är du också välkommen dit.
Blivande mamman LS Heidieh
Lite andra Lightschapshundar;
LS Akleja Oskar tillsammans med "storebror"
Alize - inte längre LS hund men ändock mamma till våra Aklejor och Liljor.
Min egen LS Akleja Freia som bor på foder i Arlöv. Vad ska det bli för färg på denna hund som föddes med helt vit kropp?
LS Tulpan Ruff som ska börja på dagis på måndag.
Vår lilla Freia
LS Lilja Davii kollar efter kompisen
LS Ville som är bror till den blivande mamman Heidieh
Anemonen Zack
LS Akleja "Plutten" Charlie
LS Ronja Moon får manikyr
"Brorsorna" LS Lodde Solros och Zack Anemon myser tillsammans.
Nu hinner jag inte lägga in fler bilder. Dessa är hämtade ur vår härliga FB-grupp Lightschapshundarna där alla som köpt valp ifrån oss blir insläppta och där vi stöter och blöter problem samt skryter över våra älsklingar. En grupp som är väldigt aktiv och som jag är så glad för.

Nu ska frukosten in och jag ska till duschen. Önskar dig en trevlig lördag och jag hoppas vi ses.
Kramiz.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.