Gick han vilse?

Det skulle bli en riktig myskväll igår med strömavbrott och vindar som rev i taket. Men den efterlängtade Alexander måste ha gått vilse, han hittade inte till Ljushem i alla fall. Vi hade förberett med ficklampor och massor av stearin/värmeljus mm men vi fick inte användning av något av det. Det kom ingen storm, i alla fall märkte vi inte av någon. Blåste gjorde det men det vete tusan om någon av vindbyarna nådde stomstyrka. Det blev ändå en mysig och trevlig kväll tillsammans med dotter, svärson och farmor.

Natten blev sen och morgonen lagom tidig. Jag och Daniel tog ut hundarna på ängen och med mig fick kameran följa med.
Det är fortfarande helt ok att få ta sig en slurk mjölk då och då

Min vackra glada India

Heidieh och Frigg

Storfavoriten för alla valpar, Bonzo

Jackie

Stella


Bailey (Hero)

Stella

Jag, Curry och Stella


Lite granne morgontrött :-)

Får en puss av Bailey

Pussar på mysiga Curry

Någon spanade på oss från skyn.

Jag och Curry

Jag och Bailey

Klinga

Jackie

busan Stella


Frigg gräver efter sork

Så här fint blir det inomhus efter en tur ute på ängen...
Här finns resten av bilderna: https://plus.google.com/u/0/photos/101740892893706378015/albums/6092262870237581121

Det finns 4 valpar kvar i vårt hem nu när dem är 9,5 veckor gamla. Stella ska stanna kvar hos oss men Curry flyttar till sin familj på måndag och Jackie flyttar till sin på onsdag. I morgon kommer Bailey´s matte för att hälsa på och sen flyttar han den 3 jan. Dessa mysiga underbara härliga fina valpar.

Vi har fint besök över helgen. Det är Indias underbara son Enzo som är på besök då hans familj är på resa. Han är så otroligt snäll mot valparna och dem har så kul tillsammans.

Nu ska jag plocka undan frukosten och sen ska ovanvåningen få sig en rejäl storstädning. Önskar dig en trevlig lördag. Kramiz

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.