A day off

Ja här pratas det engelska på längden och tvären. Jag har lyst med min frånvaro på bloggen men det är pga det sämsta bredband jag någonsin varit med om på ett hotell. Vi bor jättefint och superbra på alla sätt och vis om man bortser från bredbandet. Det är supersvårt att sköta jobb härifrån och att lägga in bilder mm kan man bara glömma.

Idag har jag tagit en dag ledigt från jobb och stannat kvar på hotellet när resten av gänget åkte iväg på nya äventyr. Jag har tagit ledigt för att tillbringa lite tid med min kära familj som också befinner sig här på "den gröna ön". Vi ska gå iväg till ett bad...

Måste bara snabbt berätta! INDIA ÄR DRÄKTIG!!! Gandhi har tydligen lyckats skjuta skarpt utan hängning och han har gjort det gott för vi såg 7-8 valpar i magen igår när mina föräldrar var iväg med henne för att göra Ultraljud. Lyckan är total!!! Fina underbara India och Gandhi ska bli föräldrar!!! Mer om dessa två berättar jag på måndag när jag är tillbaka i Sverige och mitt underbara bredband.

Mer om det senare. Nu drar vi mot badet!!!

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.