Jobbar och jobbar.

Det känns som att jag är tillbaka på banan igen. Halsen är svidande på grund av hostan och kroppen gör fortfarande ont men tröttheten i huvudet är som bortblåst. Bara att känna sig pigg är en stor ynnest idag. Är man pigg orkar man så mycket mer. I dag känns det som om jag kommer få massor av jobb gjort vilket känns som en stor lättnad.

Friggs naturliga stil efter en aktivitet.
Idag ska jag inte behöva ta någon vilopaus utan det blir jobb hela dagen och ikväll står det städning på schemat. Tror jag i alla fall... Kanske är jag pigg pga en god natts sömn och tröttheten kommer smygande under dagen. Vem vet?

Valparna växer så det knakar och igår kväll upptäckte jag att ögonen börjar spricka upp. I kväll ska jag nog kunna ta bild på ett och annat öga :-)



Mjölkbaren är öppen.
Posted by Monica Ottosson on den 13 april 2015

Lite härligt valpljud när mjölkbaren är öppen <3

Nu ska jag jobba och avslutar med en bild på paret vi väntar på...

Ha en god tisdag! Det ska jag ha...

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.