Tiden rinner på.

Usch och tvi vad tiden rinner iväg. JAG HINNER INTE MED!!!! Du hör mitt paniska skrik? Valparna växer ifrån mig! Jag vill behålla dem här hos mig och så här för alltid. Hela livet! Jag vill inte att dem ska flytta!!!
Systrarna bus <3
 Men kära valpköpare! Snart är ert liv förändrat.
Gråter floder :-(  (bild från FB i gruppen
Eller så kan det bli så här, eller så kan det bli både och.
To be Loved
Forever
Be lucky enough
To find a soulmate
Or smart enough
To adopt a
Dog ♡
Ja livet med hund kan te sig på många sätt. Jag kan dock säga att jag till största delen tycker att livet med hund är helt underbart <3

Frigg och "valpis"
Lillasyster till Adams kompis är på besök.
Mys med mina kära föräldrar.
Film: Klinga medlar när Stella säger till valpen att gå iväg.

Nu kallar TV, nu när registreringsansökan för stamtavlorna är inskickad. Önskar dig en trevlig tisdag. Kramiz

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.