Bredband blev plötsligt smalband.

Ja jag vet att jag lyser med min frånvaro men det är näst intill helt omöjligt att blogga eller göra något annat på nätet för den delen. För ca 1 1/2 vecka sedan hade vi något vi näst intill kunde kalla bredband, idag har vi något jag inte ens vet vad jag ska kalla.



Ja du ser... att ladda upp en bild på bloggen tar ca 10 minuter och hur ska man ha tid med det?  Vi håller på att bli galna. Idag har jag felanmält det hela så jag hoppas vi inom kort kan komma upp i vår vanliga hastighet i väntan på att fiber installeras (nästa sommar)

Jag fick åka hem till min svåger för att kunna ladda upp filmen från valpbeskrivningen. Efter 2,5 dag i detta hem hade jag fått upp 20%. Nu tog det 20 min...

Här har du länken. https://www.youtube.com/watch?v=ffHMWPguK9o

Nu väntar tv. Ha en god måndagskväll.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.