Vardagsbilder

Jag har befarat det där inlägget på Instagram och FB...
Jag utmanar Monica Ottosson att bla bla bla.... Åh vad jobbigt kan jag tycka varje gång jag ser någon få något av dem där utmaningarna. Än så länge har jag varit förskonad men igår föll jag plötsligt dit. Tusen tack kära dottern Sara :-)

Jag är alltså utmanad till att lägga ut en vardagsbild/dag i 7 dagar på FB. Detta hade jag i tankarna i morse när jag tog ut mina älskade hundar på en skön morgonpromenad. Jag skulle ta en selfie tillsammans med Stella bestämde jag mig för. Kameran fick gå varm men det blev inte en enda selfie med Stella för det där hade hon inte tid för. Frigg däremot ställde gärna upp.

Jag och världens goaste Frigg. Nyss uppstigen ur sängen.

Bonzo och Heidieh.

Heidieh tillsammans med sina döttrar Stella och India

Mot stora ängen.

Vackra Stella studerar leken.

Fina Stella och Klinga.
Dagens vardagsbild får bli den där Stella står i mitten av springande kullkompisar.

Idag är det lördag och äntligen kan jag säga att jag nästan lyckats få Mr Dunderförkylning att lämna mitt hem och min kropp. Idag känner jag mig piggare än vad jag gjort på en hel vecka och det är så himla skönt. Idag ska jag ta tag i hemmet som nästan förfallit. Saker överallt, i varje hörn. Lite härlig terapi.

Igår var det ju fest som jag tidigare berättade. Jag sov hela dagen för att orka med men jag blev ändå inte så himla långvarig på den där festen. Åkte dit, blev sminkad, umgicks lite och sen tog orken slut och det blev en kort taxifärd hem.

Festdeltagare

Mumien


En snörvlig jag som ängel och kära mamma

Sonen Adam, mamma, jag och dottern Sara i bakgrunden.

Man och son.
 Det var en trevlig kväll.

Nu ska jag plocka undan frukost och sen ta tag i dagen. Önskar dig en trevlig lördag. Kramiz.


Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.