Små livliga bebisar.

Äntligen har jag fått se de små som bor i Indias mage. Kan säga att det inte är ett litet gäng och det var full rulle på dem alla.



Kvällsgympa :-)
Veterinären såg minsann minst 7 stycken. Svårt att säga exakt men han brukar ha rätt i sina beräkningar.

Jag filmade under hela tiden och vill verkligen visa filmen men jag får inte upp den på Youtube eller här då filen är för stor suck. När jag lyckats lovar jag att publicera den.

Det är en helt underbar känsla när man står där och ser hur valparna rör sig i tikens mage. Går inte att beskriva känslan.

India var så duktig. Hon bara låg där på britsen, på rygg, och verkade njuta av behandlingen. När vi var klara ställde hon sig upp och viftade på svansen för då får man alltid en godisbit av veterinär Mörne.

Nu sitter jag här och väntar på maken som är i Lund och fixar lite grejor på vår kursgård i Lund. Nästa vecka kör vi igång med våra hundkurser och det finns enstaka platser kvar om du är intresserad. Bland annat finns det en hel del platser på min egen kurs, Vardagslydnad 2 som vi håller i ridhus mellan Eslöv och Höör om onsdagskvällarna. Kika in på www.bonizashundskola.se om du är intresserad.

På spisen står kvällens middag och puttrar.
http://receptfavoriter.se/recept/sjoemansbiff.html

Önskar dig en trevlig fredagskväll. Kramiz.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.