Kärlekens dag.

I dag är det kärlekens dag enligt kalendern. Idag ska man skicka en massa hjärtan till alla man känner och goda vänner.  De här två tjuvstartade Alla hjärtans dag för ca 1 vecka sedan och igår tror jag att dem avslutade dagen. I går kväll hade vi denna syn vid våra goa braskamin. Dessa två underverk som fixar till ett härligt valpgäng som får se dagens ljus i början av april.



Gandhi med pälsen på utväxt.



Våra fina <3 Bidibianka´s Friggi och Lightschaps Lilium Royal Gold.
Det är så härligt att se dem tillsammans. Lugna, avslappnade och lever tillsammans. Sover tillsammans, parar sig när de känner för det. Kan man ha det bättre?

Har fått önskemål om bilder från Friggs förra valpkull. Pappa till valparna är Schappetorpets Bilbo "Casper".
Frigg med sina små.

Hela underbara gänget.
Pennie 6 mån
WallE 6 mån.
När jag satt och letade bilder i vår underbara Lightschapsgrupp på FB hittade jag en underbar bild på Gandhi´s mamma Alize.
Carnac´s Jolly Jinty "Alize" som numera bor hos Emma i Kalmar.
Vi ser mycket fram emot att få möta Frigg och Gandhi´s fina valpar ca 1 vecka efter att India och Gandih´s valpar har flyttat till sina familjer i April.

Natten har varit lugn på valpfronten. En enda gång har jag behövt gå upp för att flytta undan en valp då den hamnat under India. Hon är så otroligt duktig på att ta hand om sina små. Själv har jag dock inte sovit men det är ju på grund av andra anledningar.

Liten men vet vad han vill. Hit med maten nu!!!!
Publicerat av Monica Ottosson den 14 februari 2016
Den här killen väckte mig dock framåt morgonen när jag äntligen lyckats somna till. Han talade högljutt om att det faktiskt var matdags. Sätt på ljudet när du ser klippet! Ser du att dem nu börjat använda alla 4 benen för att ta sig framåt? Dessa fina små korvar <3








En härlig vilostund får avsluta detta inlägg.




Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.