Kommer som ett brev på posten!

Hämtade precis in posten och i posthögen låg det där stora välkända kuvertet med den välkända avsändaren.
Detta brev var väntat. Detta brev kommer så gott som varje gång vi har en valpkull. Varje gång hittar anmälaren något nytt att anmäla mig för i min djurhållning och varje gång hittar inte Länsstyrelsen något belägg för det anmälaren anmäler mig för. Det har kommit in anmälningar för allt mellan himmel och jord.

Brevet är en upplysning om att de fått in en anmälan och att de har lagt ner ärendet då Länsstyrelsen inte själv konstaterat att det finns brister. Det blev alltså ingen anmälan.

Så nu är jag heligt förbannad!!!
Vem FAN har ännu en gång skickat in en anmälan till Länstyrelsen om att det finns brister i min djurhållning?  Ditt fega kräk som inte kan höra av dig till själv mig och din fega jäkel som gör detta som vanligt anonymt. Kan dock berätta för dig att länsstyrelsen inte kan konstatera att det finns några brister och har därmed ännu en gång lagt ner ärendet. Att du orkar!!! Det här kommer varenda gång vi har valpar. Mår du bra av att vara så här avundsjuk???

Mina hundar kan inte ha det bättre än vad dem har det. Mina hundar får inte valpar tätare än vad som är tillåtet och jag följer Länsstyrelsen och Jordbruksverkets lagar och regler till punkt och pricka. Har alltid gjort och kommer alltid att göra. Har t om ansökt om godkännande från Länsstyrelsen för min kennel och jag fick mer än godkänt. Hur du som anmälare gjort detta???

Shit vad jag skulle vilja veta vem du/ni är!!! Hur orkar man med sån här stor avundsjuka, vilket är det enda jag kan tänka mig ligger som grund för att göra så här. Hur orkar man bry sig så mycket på vad andra gör? Din lilla stackare, mår du bra??? Vad gör jag dig som gör att du vill göra mig så illa???

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.