Uppdatering dygn 60

Klockan 9.30:
Temp 38,0. Slemproppen på väg att lossna. India sitter upp och är väldigt flåsig.

Klockan 15.00:
Temp 37,6. Sover mycket och är väldigt lugn. Jag känner mig väldigt lugn. Tror jag går och tar en tupplur på soffan så jag är redo för en lång natt.

Klockan 16.20.
Temp 37,6. Ligger hela tiden i hundrummet och sover. Verkar ha det lite jobbigt och är extremt trött, liksom jag. Både hon och jag har gått in i den här dräktighetsslummern. Nu ska jag värma lite tacofärs och så blir det taco med ett glas rött till middag. Lär inte bli några valpar ikväll men kanske framåt tidig morgon. Till detta tror jag minsann att jag håller på att bli förkyld :-( Trött, snörvlig och lite ont i halsen.

India åt en god portion med torrfoder och kattmjukmat precis så när, vi kan nog hålla en lugn måndagskväll. Synd bara att valparna inte kommer idag då min man varit ledig från jobb. I morgon är han tillbaka på jobbet och jag får klara mig på egen hand.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.