En sån natt.

Då var det fredag och 1 arbetsvecka är avklarad av de 4 som D jobbar innan han åter igen har semester. Bara 3 veckor kvar...

Veckan har varit aktiv med valpmys, trädgårdsarbete och jobb med hundkurser och annat. Nu är det helg och dagen ska ägnas åt att städa och åter städa. Både nere och uppe ska städas så jag har fullt upp hela dagen.

Natten har varit jobbig. Valparna har ätit med sin vanliga goda aptit men någon har ändå inte varit helt nöjd. Jag testade om det var för varmt genom att öppna ett fönster (drar absolut inte bort till valparna) men det hjälpte inte. Då tänkte jag att det kanske var för kallt och stängde fönster och dörren, men det hjälpte inte. Klinga var duktig på att kissa och bajsa valparna och det var inget ljud som tydde på magknip, det var bara klagopip i sömnen typ. Till det har Klinga flåsat som en blåsbälj och lättväckt som jag är så var det omöjligt att sova.

bild från inatt

Valparna växer så det knakar. Du kan följa deras vikter via deras sidor.
Mamma Klinga mår bra och tar hand om sina små på allra bästa sätt.

Nu ska jag börja städa. Önskar dig en trevlig fredag. Kramiz

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.