Underbara blod!

Tänk att en blodfläck på golvet kan göra en så lycklig!
Har gått här och väntat och väntat och åter väntat på att India ska sätta igång och löpa. Både Frigg och Heidieh har nu löpt en vecka och det brukar vara ca en vecka mellan att tikarna kör igång. Det var absolut dags nu och jag började bli orolig för att hon helt skulle hoppa över detta viktiga löpet. Jag städade och fejade igår och när vi sen skulle ge oss iväg på dagens aktivitet ser jag att India plötsligt sätter sig och kasar rumpan på köksgolvet. Jag råkade titta på golvet där hon precis dragit sig framåt och vad ser jag??? Jo, en liten liten blodfläck! Kollade India och vad såg jag? HON HAR BÖRJAT LÖPA! Helt plötsligt så här utan förvarning. Jag är så lycklig. Äntligen är vi på gång!!!!

Blivande pappan Evve
Nu fick vi besök så det får räcka med skrivandet :-) Önskar dig en trevlig lördag. Kramiz.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.