Så mycket som hänt och så lite tid.

Det här var inte igår! Om jag minns rätt gjorde jag mitt förra blogginlägg i dec 2018. Därefter har mitt liv ändrats på väldigt många olika sätt. Det är numera helt enkelt svårt att få bloggtiden att räcka till.

I mitten av januari startade jag en ny resa i mitt liv. Jag drog ner på mitt jobb på Bonizas Hundskola och startade igång en anställning om 60% på Circle K i Eslöv. Dock räckte det inte med dessa timmarna utan från den dagen har jag i stort sett jobbat nästan heltid. Ett jobb jag älskar och trivs med.

Plötsligt blev jag lite av en arbetsnarkoman och fick chansen att jobba lite extra på Björks Ringsjön där jag säljer mängder av supergod fisk över disk. Ännu ett jobb jag älskar högt.




Denna förmiddag har jag dock tid att skriva lite. Jag är nämligen LEDIG, vilket jag inte varit på 1 månad. Jag har jobbat varje dag, helg som vardag och jag har trivts som fisken i vatten men jag ska inte sticka under stolen med att den här veckan är ganska go.

Vi har haft midsommarbesök av våra kära vänner från Dalsland, husse och matte till en av våra valpar och som ska bli pappa till Klingas nästa kull, Oskar. Vi inväntar hennes löp.



De har också pappan till Stellas förra kull, Filosofkullen, Lakriz samt hans son Nelson.

Vi har gjort mycket kul tillsammans under de dagarna de varit här hos oss. Igår åkte de hem och då upptäckte vi ännu en underbar sak, Stella har börjat löpa!

Lightschaps Boogie Afrodite "STELLA".
Som vi har väntat och väntat på detta löp, vi och en del valpköpare, ja även husse och matte till den blivande pappan så klart. Nu äntligen är vi på gång och om si så där 2 veckor ska det tillverkas underbara valpar.
Vem pappan är håller jag som vanligt på ett tag till. Ni som följt mig under år tillbaka vet anledningen till att jag måste göra så här. Snart har jag sugit färdigt på den underbara karamellen <3

Kanske kan jag framöver komma igång med intresset för att skriva lite blogg igen. Det har absolut varit tidsbrist men intresset har inte heller varit så stort. Det var mysigt med denna lilla datorstunden så jag hoppas, hoppas att det kan komma lite fler blogginlägg från mig framöver.

Önskar dig en trevlig sommar och på återhörande.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.