Från en dag till annan.

God kväll.
Sitter här i tv-soffan och njuter av att vara tillbaka i hemmet. Jag och en av våra hundar har varit iväg på ett dygns resa. Vad har vi gjort?

Jag kammade Frigg och Daiki i onsdags. När jag kammade Frigg såg jag att hon hade blod i pälsen vid bakdelen. Vad har hänt? Kollade mer noggrant och såg att hon löper och hon inte bara löper, hon höglöper och akut höglöper... Ska vi para henne är det sista chansen då hon är på sista valsen. Ett veterinärintyg på att hon är frisk då hon är fyllda 7 år o sista parningen.

Allt var grönt så nu väntar vi en ny kull valpar. Mer info finns på hemsidan.


Nu väntar vi förhoppningsvis valpar i juli med leverans i september.



Mamma och valpar mår bra. Valp nr 1 har lite ont i magen så jag hoppas vi kan lösa det.
Nu väntar tv. På återhörande i morgon. Kramiz

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.