Åter till ända.

Godmorgon kära läsare!


Halva söndagen har gått innan vi fick rumpan ur vagnen. Sonen väckte oss och när jag tittade på klockan fick jag nästan en chock, 9.45! Men hallå, det här har vi inte tid till. Vi har inte tid till att sova bort halva dagen ju. Men tid... varför har vi inte tid till att ta det lugnt en enda dag? Vi har inget inplanerat idag så visst finns det tid, det är bara det där samvetet som sitter på axeln och styr och ställer. Tittar man sen ut genom fönstret får man ju ingen större lust att stiga upp. Vinden drar i trädgrenarna och regnet öser ner, precis som det alltid gör tycker jag. Vädret är som det är alla andra dagar.

I dag blir en lugn dag för hundarna. Dem ska vara hemma medan jag och D åker till nya köpcentrat i Malmö för lite fönstershopping. Sist vi var där gick det ju inte så bra då vi fick åka hem nästan direkt för Adam blev sjuk. Vi gör nytt försöka idag och då utan son. Bara jag och D - dag. Synd man inte kan shoppa loss bara. Väldigt irriterande att några andra shoppar loss för fullt för "våra pengar" grrrr... Jag hade skämts.

Det här blir nog årtiondets tråkigaste blogg. Jag har inget kul alls att skriva om för tillfället så jag avslutar här.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.