Chia-saker

En dag hade jag kameran med mig när jag var ute med hundarna i skogen. Det var en vacker höstdag och jag fick taget en av dem finaste bilder jag har på en av mina hundar - Chia. Denna bild beställde jag en målning på och här ser du resultatet.


Målningen beställde jag via Bamses bollar och hon i sin tur beställde målningen från en konstnär i USA (tror jag det är). Denna bild hänger nu så fint på en vägg i vardagsrummet.



När man beställt en målning av ett foto kan man sen beställa en massa saker med detta motiv på via just Bamses Bollar. Här kommer några förslag på vad Chias målning kan pryda.

En bordsklocka 199 kr
En väggklocka 299 kr
Grytlappar 89 kr
Mobil och laptopfodral i olika former och prisklasser
Mobil och Ipadskal mm.
Nummerlappshållare 189 kr
Detta är bara en liten del av vad du kan köpa med Chia som motiv. Det är bara att leta runt på hemsidan. Här hittar du bild på dem flesta raser och vad kan vara bättre att ge bort som julklapp?


Kommentarer

marta sa…
jag söker något att hänga koppel på. en gång såg jag en fin tax till det på tradera men hittade det aldrig igen :(
Julia sa…
Fina fina chia!! Hade velat ha på Falla också, men just nu räcker nog inte pengarna till, med tanke på att det är jul och allt! Kanske borde lägga undan pengar till en egen julklapp ;)

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.