Kommit ikapp.

Godkväll!
Måste bara skriva av mig lite. Tror att jag nästan kommit ikapp mig själv nu. Dagen började med en gnällblogg och mina kära föräldrar ringde direkt. Starta kaffeapparaten så kommer vi ut. Jag städar och du jobbar! Finns det bättre föräldrar än mina och Daniels mor? Tror inte det.

Jag har jobbat och jobbat och jobbat och jag tror att jag nästan har kommit ikapp mig. Nu är det bara projektet Rallymixinstruktörsutbildning som ska klaras av i morgon. Skyltar ska skrivas ut och lamineras och jag ska spika dagar för min projektgrupp. Äntligen kan jag se ett ljus i mörkret.... Kanske kan jag sova lugnt i natt.

I dag har denna underbara hund fått ett helt eget pass!!!

India / Lightschaps Paeonia Bowl of Beauty står det i passet. I passet har det också kommit in hennes allra första stämpel. Idag har nämligen India blivit Rabiesvaccinerad. Så här kommer vi Danmark! Nu ska vi erövra utställningsringarna i detta underbara land. Hej o hå...




Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.