Så firad!

Godmiddag!
Hoppas allt är väl så här på påskdagen. Dagen då man ska vila och ta igen sig efter ett aktivt påskfirande. Vi hade en väldigt aktiv dag igår. En väldigt aktiv och väldigt trevlig eftermiddag och kväll. Vi började med att vi och våra barn åt middag tillsammans här hemma runt 13-tiden. Sen fick dem ha lite äggjakt :-) Även jag och Daniel fick ha äggjakt minsann :-)


Påskharen var lite uppfinningsrik i år :-)

Sen blev det snabbt ombyte och iväg till bowlinghallen där vi bokat några banor under två timmar. I dag kan jag berätta att denna aktivitet verkligen känns i högerarmen. Det började så bra med en ledning för mig. Sen blev det en liten inbördes tävling mellan mig och Tobias vilken slutade med stooooooor förlust för mig :-)

Döttrar med "blivande svärsöner", dessa två underbara pojkar som vi är så stolta över. Ja vi är stolta över döttrarna med :-)

Jag intar bowlarpositionen.

Sonen Adam in action!
Det var jättekul att bowla så det kommer vi säkert göra om igen.

Efter bowlingen åkte vi hem till mina föräldrar för samkväm och mumsig smörgåstårta. Det blev mycket prat och skratt och hrm... några glas vin.

Dem sjöng för mig och jag fick fina presenter, en glassmaskin och en ny brödrost. Det bästa var dock att jag fick tillbringa min dag med min älskade familj runt omkring mig. Nu fyller jag dock inte år förrän på tisdag så det blir väl lite mer firande då (efter jobb).

Städpausen är över... mer blogg om en liten stund. Kramiz

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.