Mot nya äventyr.

Då var det dax att packa in sig i bil för att bege sig mot Holland och utställning för India i Zwolle. Det är en spännande ny erfarenhet och jag är så nervös att jag inte sovit en blund i natt. Hur det än går visar jag upp världens vackraste Schappe - i mina ögon sett.

Så här vill jag INTE att India visar upp sig.
Så här VILL jag att India visar upp sig!!!
Det är bara bra med valparna. De lämnar jag nu över i min kära mans och Svärmors trygga famn. Tyvärr har jag inga nya bilder att leverera här och nu då jag var på resande fot hela dagen igår. Det skulle fixas en himla massa saker inför dagens avresa.

Kanske blir det lite rapport då och då under helgen ifall det finns bredband på hotellen. Annars på återhörande på måndag.

Kramiz

Kommentarer

Anonym sa…
Härligt, önskar er lycka till! :)

Jättefina India kommer säkert visa upp sig super snyggt! :)


Pia

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.