Jag behöver lite hjälp!

Har precis pratat med SKK juristavdelning ang. det förtal som florerar runt mig och min kennel. En anmälan till disciplinnämnden ska skickas in samt en polisanmälan och sen ska det letas med blåslampa efter den/de personer som står för förtalet.

Vet du något får du väldigt gärna höra av dig. Vill du vara anonym får du gärna skicka ett sådant brev till
 Monica Ottosson,
Ljushem 3,
24192 Eslöv.

Bifoga gärna det du hört eller det brev du fått dig tillsänt.

Så här får det inte gå till inom kennelvärlden!
Jag vill kunna bedriva min uppfödning precis som alla andra uppfödare kan göra. Jag vill våga lägga ut de tilltänkta hanarna utan att de ska riskera få en massa skit för att de sagt ja till mig.

Vet du något? Snälla, hjälp mig!

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.