Sovsöndag.

Godmiddag!

Ja, det blev nästan middag innan jag svingade mina lurviga över sängkanten. Det blev en väldigt sen men ack så rolig kväll igår. Vi var bjudna på middag hos dotter och Sambo och därefter blev det utgång i stora Eslöv. Ett väldigt duktigt band skulle spela och det kunde man inte missa. Inte ofta såna trevliga saker händer i denna småstad. Nu sitter jag och D här vid frukostbordet och halvsover. Blir nog en stund på soffan om en stund. Sonen har sovit över hos en kompis och idag tillbringar de dagen på badhuset. Lugnt och skönt för vår del, denna sovsöndag.

Ikväll blir det tårta!

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA FRIGG!

Vår underbara gosiga mysiga bästaste Bidibianka´s Friggi - Frigg, fyller 1 år idag. Denna helt underbara tjej som älskar allt och alla.

 

 Jag säger också GRATTIS till Micaela som visade upp fina LS Lilium Davii på stora Valputställningen i Hässleholm igår. Där blev Davii BIR!!! Hon fick strålande kritik!
 Kritik: mycket trevlig helhet. Bra proportioner. Bra kraftfullt huvud med bra könsprägel. Mycket kraftig underkäke. Bra bett. Väl ansatta öron. Stark hals och rygg. Något knappt förbröst. Välutvecklad bröstkorg. Passande benstomme. Lätta fjädrande rörelser och visar mycket attityd bra temp. Välvisad
Jag är så stolt och så glad.

Dags att plocka undan frukosten och få lite gjort. Önskar dig en trevlig söndag. Kramiz

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.