Tomt och öde.

Ja, så känns det i mitt huvud nu när jag sitter här och ska skriva på det dagliga inlägget. Jag har absolut ingenting att skriva om! Brukar alltid ha lite att berätta om från dagen innan men när dagen till största delen tillbringades på soffan och totalt sysslolös har man inte så mycket att berätta om.

Jag kan inte ens berätta att India börjat löpa. Nä, inte ens det kan jag berätta.


Det är vårväder ute och fåglarna kvittrar. Blev en härlig morgonrunda där jag tillryggalade hela 66 kcal :-) I eftermiddag blir det en längre runda och fler kalorier för mig och de vuxna hundarna. Ska ta en härlig långrunda i detta underbara vädret. Rapporten på radion talade om 2-siffrig temperatur. Det ÄR vår i luften...

I skrivande stund fick jag faktiskt något att berätta om. Jag har precis anmält min hund skola till

B2B Företagsmässan

Välkommen till B2B Företagsmässan och Bilia Jägersro i Malmö

För andra året i rad arrangeras B2B Företagsmässan i Malmö. En öppen spelplan för blandade branscher business to business. Mässan erbjuder  företag, företags- och näringslivsrepresentanter m.fl. att på ett trevligt sätt mötas för att nätverka, knyta nya affärskontakter och lyssna på matnyttiga föredrag. Gör årets marknadsföringsinsats, ställ ut ert företag på B2B Företagsmässan den 9 april. Presentera er verksamhet, era tjänster och produkter för andra företagsrepresentanter, företagare och besökare i en avslappnad  miljö. Att ställa ut på mässa skapar nya, personliga kontakter och affärsmöjligheter till en oslagbart låg kostnad. Filmklipp och bilder från tidigare mässor finner ni på Xontraktors Facebooksida.

Onsdagen den 9 April 2014 Kl: 09.00-13.00 
Hitta till mässan: Bilia Jägersro Agnesfridsvägen 119, Malmö

Bonizas Hundskola behöver marknadsföras då vi förstått att det inte är så många som känner till vår existens. Vi har funnits i hela 10 år detta året och det är skam att inte fler känner till oss. Nu är det dags att göra som jag alltid gjorde förr, lägga pengar och tid på marknadsföring via mässor mm. Vi startar med denna mässan och jag hoppas på många besök denna dag.

Nä, nu ska jag göra lite bokföring och ta tag i den vanliga måndagsröjningen. Önskar dig en trevlig måndag. Kramiz.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.