Växer sakta men säkert!

Friggs mage ökar sakta men säkert i omfång.

Dygn 25:
  • mage: 63 cm (ökat totalt 2 cm)
  • midja: 55 cm (ökat totalt 1 cm)

Jag har fortfarande inte sett något illamående men spenarna växer, blir mer rosafärgade och i morse såg jag slemmet från vulvan som betyder att slemproppen börjat bildas. Klart det finns valpar i den där magen.

Nu är det bara 6 dagar kvar tills vi ska åka och göra det där efterlängtade ultraljudet. Som jag längtar!!! Snart ska vi få se dem där småttingarna som idag är hela 2 cm stora.

http://sverigesradio.se/sida/avsnitt?programid=353#

I skrivande stund sitter jag här och är supernervös. Jag fick upp ett meddelande på FB att jag hade 2 missade meddelande på min Bonizas Hundskola-sida. Gick in och kollade och fick en smärre chock. En glad chock! Det fanns ett meddelande från Kajsa på Radio Malmöhus. Hon bjöd dit mig som gäst för att prata om hur man bäst tränar och tar hand om sina små valpar. Skit vad jag är nervös redan!

Torsdag 9/7 kl 15.30 ska jag befinna mig på P4 Radio Malmöhus. Du lyssnar väl på mig då?

Nu ska jag ut och hänga tvätt i det mulna vädret som skulle vara såååå soligt väder idag :-( Ha det så gott.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.