En lugn helg.

Ja då var det äntligen Lördag. Som jag har längtat efter denna dag! Det har varit 2 mycket jobbiga veckor på jobb med väldigt mycket att göra, vilket skapat en stor stress. Vet inte när jag sov gott en natt sist. Det har också varit mycket om helgerna så jag har inte haft någon sovmorgon eller fritid. Denna helgen är dock helt fri förutom att vi är bjuda på middag hos dottern ikväll. En återhämtningshelg inför ytterligare en totalt galet uppbokad vecka.

Ledig lördag innebär också bloggstund tillsammans med frukost. Bara det att det är helt tomt i mitt huvud just nu så jag kan inte komma på något att blogga om. Det får bli lite bilder och i morgon får jag bjuda på bättre blogg med vikt och nya färska bilder på valparna som igår blev hela 6 veckor.

Frigg diar sina valpar och Mozarts lillhusse vill också vara med och smaka.
Frigg bryr sig inte det minsta.
Livsnjutaren WallE
Soffan är skön.
Så glada när mamma Frigg kommer tillbaka hem efter att varit på kurs med husse.
Adam njuter.
Nä, nu får det räcka för denna gång. Önskar dig en trevlig lördag.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.