Ännu en arbetsdag.

Som vanligt sprang denna helgen förbi fortare än blixten. Har knappt hunnit känna att det var fredag och helg på intågande förrän det är söndag och måndag på intågande. Dessutom är det en måndag på intågande som innebär en resa för mig. Jag ska vara på utbildning i Norrköping i två hela dagar vilket innebär att jag inte får sova i min egen säng i morgon natt :-( Jo, det ska bli kul men samtidigt jobbigt då det är ett väldigt intensivt program som ska genomföras. Men idag är det söndag så idag tar vi vad denna dagen ger. Morgondagen är en annan dag!

Ja vad ger då denna söndag? Jo, en härlig dag utomhus i underbart höstväder. Vi har kursavslutning på Bonizas Hundskola vilket innebär att vi samlar ihop ca 50 hundar med deras familjer för lek och aktivitet. Mer om denna aktivitet med bilder kommer senare.

Vi finns i Eslöv, Lund, Tygelsjö och Sjöb0.

Är du nyfiken på vår verksamhet, Bonizas Hundskola? Kom då och hälsa på oss idag, sön 25/10, tillsammans med din hund. Vi befinner oss i Tygelsjö på Tygelsjö Gård, Per Henriks väg 6 kl 13.00-15.00. Tag gärna något med dig att lägga på grillen som vi startar igång runt 14-tiden. Vi bjuder på lekar, tävlingar och möjlighet att testa på bl a Rallylydnad och Kantarellsök.
Blandisen Stella gör en undanmanöver för den äckliga gubben.

Gårdagen var också en trevlig dag. Då stod det också arbete på schemat men denna dag var det arbete för mitt jobb på Realgymnasiet. Det var dags för BPH-test för några av mina elevers hundar. Samtidigt passade jag på att testa LS Stella och LS Klinga. Det gick så otroligt bra.

Stella.

Klinga
Är så nöjd med bådas resultat.

Har urkasst bredband så jag lägger ner nu...
Igår hade jag ca 20 Mbit/sekund och nu detta... Jag begriper inget.

Önskar dig en trevlig söndag.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.