Ut i naturen

Godmorgon!
Har just intagit en god söndagsfrukost i lugn och ro. När allt är undanplockat, hundarna matade osv så drar jag och Daniel ut i naturen. Vi ska nämligen utforska något jag haft väldigt god lust på under ett bra tag.
Jag introducerade mina hundtvåor i denna sport i fredags utan att själv genomfört någon caching. Idag är det minsann min tur för jag blev ännu mer sugen när de duktiga eleverna la upp bilder på cacherna de funnit. Om ca 1 timme drar vi alltså till Söderåsen för att leta cacher. Önska oss lycka till :-)

Igår var det ännu en flyttdag för vår fina valpkull. Det var dags för Yoda att flytta till sin husse och matte i Visby. Först mellanlandade dem dock i Småland hos dottern ett dygn.


Nu är det bara lille Mozart kvar i vårt hem. Denna lille modiga pojke som sovit helt ensam i köket inatt utan att säga ett enda ljud. Igår fick han följa med på födelsedagsfirande hos mina kära föräldrar. Klarade han med bravur.
På tisdag är det hans tur att starta färden mot sitt framtida liv. Usch vad han kommer bli saknad...

Nä, nu är det dags att packa väskan och göra oss redo  för lite naturupplevelse. Ha en god söndag. Kramiz.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.