Magisk dag.

Önskar faktiskt att det var jul vid varje kursavslutning. Denna avslutningsdag är alltså helt otroligt magisk. Jag har inte haft en enda kurs denna kursomgången, ändå är jag så välkommen o alla kommer fram och pratar med mig som om jag haft ALLA dessa kursdeltagare på min kurs. Jag känner ju inte en enda men det verkar som alla känner apan :-)

Vi tar hela förmiddagen till att packa allt som vi ska ha med oss, jag och min kära make som också är instruktör. Hämtar upp dottern, som också är instruktör och åker till vår underbara kursgård i Tygelsjö som är vår stora kursgård. Med oss har vi våra fina hundar, Chia och Bonzo.Vår duktiga fotograf tog fina foto på årets jultomte med Bonzo o Chia men jag har nog inte tillgång till dem denna kväll. Vi startar igång med den så roliga och obligatoriska staffetten. Både hundar och förare är eld och lågor och alla går in för att vinna. Under tiden kan man köpa Metizoselar, leksaker och Dogboxar samt armband från mina UF-företag på Realgymnasiet i Malmö samt ta foto som ni får se senare.
Fina eleverna

Dock har jag en härligt film som visar hur lyckliga våra kurshundar är när dem helt själv får välja sin julklapp.



Det var ingen som skällde ut tomten denna julfest. Alla hundar var superlyckliga när han kom gående in på gården med sitt HÅ HÅ HÅ, FINNS DET NÅGRA SNÄLLA HUNDAR??? Om det fanns? Hela gården var full av supersnälla, gosiga, underbara hundar.

Sankte Claus som grannen jagade för att fånga en bild på honom tillsammans med hennes barn (flyktingar) och klart Sankta Claus ställde upp <3

GOD JUL alla våra fina kurshundar <3
Den snälle tomten passade på att ta ett foto med Chia och Bonzo i fotostugan.

Bonzo och tomten.

Chia och tomten.
Det var en härlig söndag men ack vad både jag och Daniel var trötta när det var kväll och vi hade ätit middag. Blev en tidig säng.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.