Identitet och skogsmullar

Eftersom jag slarvat med inlägg tidigare för jag göra 2 idag :-)

Nu är registreringsansökan för valparna till SKK inskickad. Har nog aldrig någonsin varit så här i tid :-)

Vem är nu då vem?
Lightschaps...
  • StarWars Chewbacka = Charlie Gul
  • StarWars Yoda = Aslan Blå
  • StarWars Kylo Ren = Ibb Lila
  • StarWars Han Solo = Rudolf Röd
  • StarWars Darth Vader = Elvis Rosa
  • StarWars Leia = Daisy Svartvit
  • StarWars Rey = Hjördis utan band.
När Daniel kom hem skulle vi köra Adam till en kompis, vi passade på att ta en skogstur med hundarna. Snacka om stor lycka (som om de aldrig får skogsturer...)

Yes!!! skogstur!

"stenen"

Tre generationer. Fr vänster: India, mamma Heidieh, mormor Chia


Klara Färdiga Hiiiiiit

En pyntad frisk Chia <3

Lite extra pyntad Chia

Heidieh älskar att dra magen i leran.

Tjohopp säger Heidieh

Hopplala säger India

Husse o gänget

Kan man?

Jo MAN kan

Snacka om att utmana ödet vid hans ålder

Jag tycker inte om vatten så jag tar samma väg som husse - Frigg.

Några gick över till husse, 2 stannade hos mig :-)
Tv:n kallar. Ha en god kväll.

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.