Två dagar i bilder.

Gårdagens arbetssöndag blev riktigt bra. En lugn frukost på morgonen för att sen ta bilen till vår fina kursgård i Tygelsjö. Det var kursavslutning och vilken uppslutning det var. Tusen tack alla som kom och förgyllde vår kursdag. Säkert 60 hundra tillsammans och inte en enda tillstymmelse till bråk <3

Lightschaps Helianthus "Chianti"


LS Chianti tränar ett litet lydnadspass med matte Cecilia.

Samling

Valp nyfiken på chia.

Gammelman Bonzo var med och höll koll.



Dottern Sara tar upp beställning för den underbara Metizoselen som vi säljer på hundskolan. Har du problem med en dragande hund? Kolla här.

Daniel provsmakar "hästgodis" som två av mina fd elever säljer via sitt UF-företag.



Utprovning av sele

LS Chianti



Stafetten drar igång.


Bonzo o Chia håller ställningarna.

Jag: Hallå där!!! Fuska inte!!!

En glad Chia


Publik

Jag själv i egen hög person.


Chia och Bonzo



Chia




Min fina elev som marknadsför sitt UF-företag.

Efter stafett blev det korvgrillning.




Sötnosen


Hundpussälskande elev.
Jag var sååå trött igår kväll men kände mig så nöjd med dagen. Underbara härliga kursdeltagare <3

Idag har också varit en aktiv dag. Natten var dock lika aktiv, totalt omöjligt att sova. När jag väl sov hade jag världens mardrömmar. Drömmar som handlade om extrem frustration. Vaknade ilsken som ett bi.

Men efter morgonpromenaden och lite frukost i magen lättades humöret upp. Till det fick jag ett underbart besök av en god vän och hennes helt underbara barn.



Då har valparna fått träffa barn på 7 mån och 6 år.






Snacka om att det är full rulle i "valplådan" nu <3

Fick ett babygym av dagens besök. Kul tycker Rudolf.

Lille Rudolf är verkligen på hugget. Tusen tack Jessika Öberg
Publicerat av Monica Ottosson den 29 februari 2016
Så himla kul.

Lille Rudolf tycker också det är superkul att leka med gammelmormor.
Avslutar med en bild på dottern Sara och en valpis. Morgondagens valppassare då jag och mina föräldrar ska till Ullared för ett besök på GeKås samt överlämna Gandhi för en parning hos annan uppfödare. Jag är såååå stolt och glad <3
Godkväll och natti natti.


Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.