Då var det dags igen, med fredag, menar jag! Denna veckan har gått så fruktansvärt fort, har knappt hunnit med. Känns som om det var måndag igår. Jag klagar inte för jag är stort fan av helgerna. Denna helgen blir intensiv men ack så trevlig. Valpköparbesök i morgon och valpköparbesök på söndag. Blir hundprat och valpmys för hela slanten.
Charlie har kommit på hur mysigt det är att sova i soffan ihop med människorna.
Lika mysigt var det att sova helt på egenhand vid en människofot.

Denna fredag är inte vilken fredag som helst. Denna fredag är en väldigt speciell fredag och det vet jag eftersom jag har underbara vänner som håller ordning på mig :-)
Här satt jag för exakt 3 år sedan och hjälpte mamma Heidieh att föda fram 12 stycken underbara "Solrosor". Ja, du hörde rätt. Heidieh och Urtehagens Biloba Max fick hela 12 valpar i en och samma kull. Denna kull döpte vi till Lightschaps Helianthus (Solros på latin) ...

Jag skickar iväg en stoooor GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN - kram till alla solrosor som bor runt om i landet. Har fått se lite bilder idag som jag vill dela med mig utav.

Chianti
Lodde
Sigge Solros
Pendo

Kommer det in fler bilder under dagen uppdaterar jag inlägget. Vilken dröm om jag kunde få in alla 12 här.

Mamma Heidieh skickar en stor kram <3
Nu ska jag plocka undan frukosten, diska undan gårdagens middag och sen står det Grooming på Indias Schema. Önskar dig en trevlig fredag. Kramiz

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.