Första utedagen i bilder.

Det är äntligen vår i luften och idag kändes det som om det var dags för att introducera valparna för den riktigt friska luften. När vi varit ute en liten stund kom solen. Jag tog kameran med mig ut och innan jag visar de bilder som är värda att visa måste jag visa äkta kärlek <3




Ibland lyckas man fånga de där speciella ögonblicken. Kärleken mellan mamma India och sonen Ibb. Känner mig så lycklig när jag tittar på de här bilderna.  <3

Alla hundarna och valparna var med ute i trädgården och jag lät kameran gå fritt. Det blev bra och bättre bilder...

Fina dräktiga Frigg
Mr ja vem vet vem :-)

Du och jag mormor <3

Vackraste India i världen <3

Tror det är Yoda.

Fina flocken
Vackra India


Husse myser.

Våra äldsta kärlekar, Bonzo och Chia

Hjördis

Älskar dig, Yoda

Du och jag brorsan <3

Dräktiga Frigg

"Ibb"

India

Frigg

India diar och Indias mamma Heidieh i full fart

Klinga och en flygande Stella!

Klinga
Hjördis

Stella

Vänta på oss!!!!

Gammelmormor övervakar

Hjördis

Signe

Stella

Frigg

Klinga

India

Heidie

Frigg
Ja det var en stund ute i det lite vårlika vädret i bilder. Nu väntar tv och lite soffhäng. Ha en god kväll. Kramiz

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.