Uppdatering dygn 62, förhoppningsvis det sista.

Sitter här vid frukostbordet och känner mig som att jag är överkörd av en ångvält... eller hur man nu säger. Jag är helt slut i huvudet och hjärnan känns helt mossig. Natten har varit varvad med lugn och ro, ut och kissa och massor av flåsande. Jag är ju som jag är och kan inte slappna av när det här är på G. Jag har sovit men hela tiden haft ett öga och ett öra vakande.

Så här har det sett ut stundtals i natt och så här vid andra stunder.

Så här ser det också ut just nu samt att hon absolut vill vara i vårt sovrum. Det lär bli en hel del spring upp och ner för trappan under denna fredag. Kommer det ett gäng valpa idag? Följ uppdateringarna under dagen...

Dygn 62:

Klockan 10.20.




Mått om mage och midja är detsamma som igår.




Temp: 37,0 grader.

Klockan 11.00

Temp: 37,2 grader. Tömt magen. Tog ej emot ostbit. 

Klockan 11.39

Efter en tur ute där hon grävt på lyan tar vi en paus i sängen. 


Klockan 12.40

Ny tömningsrunda och sen tillbaka till sängen. 

Klockan 17.45

Börjar få det riktigt jobbigt med förarbetet och vill ha mig nära o klappas hela tiden. Flyttat över till valpbädde 

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.