Tillbaka i etern

Om man är beroende av sin dator... finns det då något värre än när den där vännen lägger av? Jag och min dator har länge kämpat tillsammans och ofta har jag fått göra konstgjord andning för att Mr Dator ska gå igång. Igår tog Mr Dator verkligen sina sista andetag och i morse gav jag mig iväg för att söka efter en ny Mr Dator. Jag hittade honom och blev kär väldigt fort.
Egentligen är han inte riktigt vad jag hade tänkte mig. För det första kostade han bra mycket mer pengar än vad jag tyckte att en Mr Dator är värd. För det andra har han inget numeriskt tangentbord, vilket jag tyckte var väldigt viktigt. Varför blev det då just han? Ja, han hade allt annat inom sig som jag känner är viktigt för att han ska kunna hjälpa mig sköta mitt jobb på allra bästa sätt. Du har väl hört det där att det är det där inom som är det viktiga?

Är jag nöjd? Absolut!!! Nu kan jag åter blogga. Nu kan jag åter uppdatera mina hemsidor och nu kan jag åter följa allt som händer på FB mm. Är det allt som är det viktiga? Nä, det viktiga är att jag åter kan nå mina filer och allt annat som är viktigt.

Så välkommen till etern Mr Dator!!! 

Kommentarer

Populära inlägg

Tikens löp.

Valpens första 8 veckor.

Gick åt fanders.